Hej Mats,
Vi är på plats i lokalen den 15/12.
Hälsningar från FMJK
#4
Mats Lindberg(Thursday, 09 December 2021 17:33)
Hej
Kör ni den 15/12?
I så fall dyker jag och min son upp med några tåg (3R)
Mats
#3
Anders Rasmusson(Saturday, 11 September 2021 10:34)
Vilken fantastisk anläggning ni har! Jag bor i Stockholm men min svärmor bor i majoren så vi kommer ofta till Finspång. Extra kul med Finspångs station där jag känner igen lokstallarna som nu ligger
bakom Nicolin-gymnasiet. Nästa år är jag pensionär så då ska jag banne mig se till att finnas i Finspång en dag när ni har öppet och hälsa på.
Anders
Erik Svensson (Saturday, 11 December 2021 01:27)
Hej Mats,
Vi är på plats i lokalen den 15/12.
Hälsningar från FMJK
Mats Lindberg (Thursday, 09 December 2021 17:33)
Hej
Kör ni den 15/12?
I så fall dyker jag och min son upp med några tåg (3R)
Mats
Anders Rasmusson (Saturday, 11 September 2021 10:34)
Vilken fantastisk anläggning ni har! Jag bor i Stockholm men min svärmor bor i majoren så vi kommer ofta till Finspång. Extra kul med Finspångs station där jag känner igen lokstallarna som nu ligger bakom Nicolin-gymnasiet. Nästa år är jag pensionär så då ska jag banne mig se till att finnas i Finspång en dag när ni har öppet och hälsa på.
Anders
Peter Reib (Friday, 24 February 2017 09:43)
Hejsan hejsan
Veldig fina billeder ni har taget , men hvor i det Svenska land er ni , jeg bor selv
i 28731 Strömsnäsbruk
Email : [email protected]
Venligst Peter Reib
Erik (Thursday, 15 September 2016 21:08)
Ett första försök med en ny hemsida. Förhoppningsvis kommer det att bli bra till slut när man lärt sig en del av finesserna!