Comments: 5
  • #5

    Erik Svensson (Saturday, 11 December 2021 01:27)

    Hej Mats,
    Vi är på plats i lokalen den 15/12.
    Hälsningar från FMJK

  • #4

    Mats Lindberg (Thursday, 09 December 2021 17:33)

    Hej
    Kör ni den 15/12?
    I så fall dyker jag och min son upp med några tåg (3R)
    Mats

  • #3

    Anders Rasmusson (Saturday, 11 September 2021 10:34)

    Vilken fantastisk anläggning ni har! Jag bor i Stockholm men min svärmor bor i majoren så vi kommer ofta till Finspång. Extra kul med Finspångs station där jag känner igen lokstallarna som nu ligger bakom Nicolin-gymnasiet. Nästa år är jag pensionär så då ska jag banne mig se till att finnas i Finspång en dag när ni har öppet och hälsa på.
    Anders

  • #2

    Peter Reib (Friday, 24 February 2017 09:43)

    Hejsan hejsan

    Veldig fina billeder ni har taget , men hvor i det Svenska land er ni , jeg bor selv
    i 28731 Strömsnäsbruk

    Email : [email protected]

    Venligst Peter Reib

  • #1

    Erik (Thursday, 15 September 2016 21:08)

    Ett första försök med en ny hemsida. Förhoppningsvis kommer det att bli bra till slut när man lärt sig en del av finesserna!